Date:

[harakahdaily] Kunci Putrajaya di Kuala Terengganu

Kunci Putrajaya di Kuala Terengganu
Tarikh : Sunday, December 28 @ 07:30:00 MYT
Topik : Artikel


 Pastinya sehingga sekarang ini kita semua masih menantikan siapakah calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat yang akan bertanding di pilihanraya kecil P36 Kuala Terengganu.

Desas desus angin bertiup kencang, dengan nama Dr Syed Azman Syed Nawawi bakal diisytiharkan sebagai calon PAS pada 01 Jan 2009 nanti dan sekaligus nama-nama lain mula tercicir biarpun suara ramai dari seluruh negara mahukan Hj Mohamad Sabu sebagai calonnya.

Apapun keputusan yang akan dibuat oleh jawatankuasa PAS Pusat dan Majlis Syura nanti kita sebagai ahli PAS akan tetap teguh berdiri dibelakang Mursyidul Am dan Presiden PAS kerana PAS bertanding untuk menang.

Kuala Terengganu juga disebut-sebut sebagai gelanggang sengit untuk kedua-dua seteru utama sekian lama iaitu BN dan PAS yang menyaksikan kerusi parlimen ini sering bertukar tangan bila mana ada sahaja isu tempatan dan nasional yang menjadi neraca para pengundi disini.

Selepas Permatang Pauh berjaya kekal di tangan PKR dan Pakatan Rakyat kini tugas parti PAS pula berusaha keras untuk menafikan hagemoni kuasa UmnoBN selama ini dalam usaha menambah kerusi parlimen untuk Pakatan Rakyat yang sekaligus disebut-sebut juga sebagai anak kunci Putrajaya bilamana kunci 16 September telahpun dirampas oleh inteligen Umno bilamana ahli-ahli parlimen BN yang dikatakan akan melompat dibawa lari dan diugut dengan pelbagai rupa dan cara.

InsyaAllah kemenangan pasti akan datang asalkan kita semua iltizam dengan usaha dan ikthiar kita dalam meraih undi dan kepercayaan rakyat yang mahukan alternatif perubahan.

Jadilah kita seperi Saidina Umar siang seperti singa, malam menjadi abid. Kemenangan dan syurga bukannya jalan angan-angan tetapi dengan cita-cita dan pengorbanan.

Layari : http://pasjohorbahru.com/


Those held under the ISA are defined as a group that has virtually no rights, so it is hardly surprising that prison guards treat them as less than human.

Brad Adams, executive director of Human Rights Watch's Asia Division.


I regard class differences as contrary to justice and, in the last resort, based on force.

Albert Einstein

__._,_.___
Subscribe: harakahdaily-subscribe@yahoogroups.com
Unsubscribe: harakahdaily-unsubscribe@yahoogroups.com
Digest message: harakahdaily-digest@yahoogroups.com
HarakahDaily: http://www.harakahdaily.com
PAS Homepage: http://www.parti-pas.org

HarakahDaily.com disclaims any liability whatsoever or however arising from the posting of e-mails herein. Authors of the emails are advised to ensure that the contents of their e-mails do not attract any liability, civil or criminal.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Search

Start Searching

Find exactly

what you want.

New web site?

Drive traffic now.

Get your business

on Yahoo! search.

Group Charity

Food Bank

Feeding America

in tough times

.

__,_._,___

No comments: